Tilaaminen ja nouto
Kaikki lomakkeen kautta lähetetyt tilauskyselyt ja tarjouspyynnöt vahvistetaan erikseen. Vahvistus tapahtuu sähköpostilla, vastaus tulee lomakkeessa annettuun sähköpostisoitteeseen, joten tarkista että syötät yhteystietosi oikein. Vastaus tulee kahden arkipäivän sisällä, muista tarkistaa myös roskapostikansio. Tilauskalenteri päivittyy automaattisesti sen mukaan kun asiakas on vahvistanut tilauksensa.
Nouto-osoite on Voisalmentie 2 (Voisalmessa, Pajurannan Palvelutalo). Leipomoon on oma ovi, älä mene palvelutalon rappukäytävään asti 🙂 Leipomon noutoeteinen on pienehkö, joten odotathan ulkona jos joku toinen on juuri samaan aikaan hakemassa tilaustansa. Kiitos paljon vaivannäöstä!
Viikonlopulle tilattuja tuotteita voi noutaa: perjantaina klo 15-18 ja lauantaina klo 10-12. Muina aikoina sopimuksen mukaan. Sunnuntaille ei ole noutoja, joten jos tarkoituksena on tarjoilla esim. kakku vasta sunnuntaina, niin ilmoitathan siitä tilatessasi.
Maksaminen ja peruutusehdot
Ennakkoon tilatut tuotteet maksetaan kortilla tai Mobilepaylla noudon yhteydessä. Saat myös tarvittaessa laskun, laskutuslisä on 5€/tilaus. Lasku on mahdollista saada sähköpostiin tai verkkolaskuna. Laskulla maksetuilla tilauksilla eräpäivä on kaksi vuorokautta ennen noutopäivää. Käteisellä voi maksaa myös tilauksia, mutta varaudu tasarahalla.
Voit perua tilauksen kuluitta 7 vrk ennen sovittua luovutuspäivää. Jos kyseessä on isompi, yli 400€ tilaus, tulee peruminen tehdä 14 vrk ennen sovittua luovutuspäivää. Jos peruminen tehdään tätä myöhemmin peritään asiakkaalta 50 % tilauksen loppusummasta. Asiakkaan sairastuessa tilausta voidaan siirtää molemmille sopivaan myöhäisempään ajankohtaan, mutta osa tilaukseen liittyvistä materiaaleista saatetaan joutua ostamaan uudelleen ja jäävät siten asiakkaalle maksettavaksi. Mahdolliset noutamatta jääneet tuotteet laskutetaan tilaajalta jälkikäteen sellaisenaan. Mikäli kakkua ei voida toimittaa sovitusti esimerkiksi sairastapauksen takia, korvataan mahdollinen ennakkoon maksettu summa asiakkaalle täysimääräisenä.
Muutokset kakun kokoon tai tilattujen tuotteiden lukumäärään voi tehdä 7vrk ennen sovittua luovutuspäivää. Tilanteet perheissä voivat muuttua nopeastikin ja pieni flunssakin voi perua koko juhlat. Jos tilaukseen tulee tarvetta tehdä muutoksia (kakun koko tai esim. tilauksen siirto toiseen ajankohtaan) sairastumisen takia ihan viime tipassakin, niin ilmoita asiasta soittamalla, ei sähköposti- tai someviestillä. Loppuviikot ovat leipomolla yleensä niin kiireisiä, että en ehdi aktiivisesti sähköpostia lukemaan ja esim. äkillisessä sairastapauksessa saan laitettua juuri sinun tilauksen työt tarvittaessa nopeammin jäihin, jos tieto saavuttaa minut soittamalla. Toivottavasti mikään ei pääse juhlasuunnitelmianne sotkemaan ja joustan näissä tilanteissaaina parhaani mukaan!
Jos tilaukseesi on valmistettu tai hankittu kustomoituja koristeita (esim. sokerimassasta), tuoreita kukkia tai muuta vastaava, jää ne sinulle maksettavaksi vaikka muu tilaus peruutettaisiin. Esim. sokerimassakoristeet säilyvät hyvin ja ne voi tällaisessa tilanteessa käyttää myöhemminkin, eli on täysin ok siirtää tilaus toiseen ajankohtaan, jolloin koristeetkin saadaan käyttöön.
Allergiat ja erityisruokavaliot
Leipomokeittiö tilojen puolesta ja -toiminta on elintarvikeviranomaisten valvomaa ja hyväksymää. Valmistan kaikki tuotteet samoissa tiloissa ja hyvästä hygieniasta huolimatta jäämiä voi olla. Voin siis pyynnöstä leipoa gluteenittomia, maidottomia ja kananmunattomia tuotteita, mutta jos tuotteiden syöjien joukossa on jollekin allergeenille vakavasti reagoivia henkilöitä (esim. kananmunasta aiheutuu anafylaktinen shokki) et voi tilata minulta valitettavasti herkkuja.